CUM INCEPI O AFACERE IN 3 PASI SIMPLI

CUM INCEPI O AFACERE IN 3 PASI SIMPLI

CUM INCEPI O AFACERE IN 3 PASI SIMPLI

Avand in vedere ca am ajutat mii de oameni sa faca bani online, am decis sa va filmez un video in care sa va ofer 3 pasi esentiali pe care eu i-as urma pentru a lansa cu succes o afacere profitabila, indiferent de domeniu, experienta sau buget.

Fiecare pas are importanta lui si ordinea trebuie respectata…voi oferi chiar si exemple concrete iar strategiile pe care le vei invata pana la final iti garantez ca sunt extrem de valoroase…nu discut despre scheme obosite sau inapoiate…tactici folosite de afaceristii care au nevoie de 3 luni sa deschida o afacere…vei invata metoda mea pentru a lansa afaceri cu potential, in maxim 24 de ore.

Ce se intampla, de fapt?

Toti oamenii pierd prea mult timp la linia de start, fiindca se obosesc cu tot felul de rahaturi care sunt inutile cand vine vorba de o noua afacere in piata ultra competitiva din ziua de azi…se gasesc daca sa faca firma sau nu…ce nume sa puna….de unde sa cumpere domeniu…ce logo sa aiba…schema de culori…de unde sa faca rost de carti de vizita sau cartoline pentru a le pune in pachet cu comanda…toate chestille din lume care nu au importanta la inceput si care doar iti ofera un dezavantaj enorm fiindca pierzi timp, te misti de 10 ori mai greu si iti consumi energia si concentrarea pe tampenii…nu e de mirare ca renunti dupa prima luna.

De unde incepi?

Primul pas este sa iti creezi o oferta iar totul pleaca de la un produs sau un serviciu pe care EVIDENT vrei sa il vinzi…cel mai important principiu de care trebuie sa tii cont aici este INTERESUL PIETEI.

Asta e cheia de care ai nevoie si totodata cel mai important element…daca nu exista un interes UNIC in piata pentru produsul sau serviciul pe care tu vrei sa il vinzi atunci oferta e garantat sa esueze.

Iar daca ai fost atent, ai fi inteles deja ca am mentionat INTERES UNIC…asta fiindca nu vrei sa vinzi sosete doar pentru ca oamenii folosesc zilnic sosete…ala nu ar fi un interes unic.

Un produs cu interes unic ar putea fi, spre exemplu, un kit pentru laminarea genelor la femei…fiindca e clar ca femeile sunt interesate sa aiba gene mai frumoase iar unicitatea produsului astuia e oferita de faptul ca in mod normal ar fi nevoite sa mearga la salon si sa dea mai multi bani pentru a avea niste gene frumoase…un alt produs similar si bun totodata, sunt genele magnetice care ofera aceeasi unicitate.

Un serviciu cu interes unic, ar putea fi promovarea pe tiktok pentru companii mari sau chiar afaceri locale…fiindca toate afacerile sunt interesate in promovare online in ziua de azi, dar nu multi cunosc sau se ocupa cu promovarea pe tiktok, fiind o platforma noua si cu competitie redusa…deci serviciul asta ar avea un interes unic.

Cand alegi un produs sau serviciu cu care vrei sa incepi afacerea…fiindca de acolo pleaca tot…nu de la denumire sau logo…trebuie apoi sa ii oferi un unghi de marketing si un pret promotional incat sa completezi oferta de la pasul 1.

Daca alegi sa mergi pe gene magnetice…tu nu vinzi gene magnetice…ci vinzi femeilor ideea de a se simti mai frumoase cu gene calitative in 30 de secunde, fara cheltuieli mari la saloane sau alte riscuri implicate.

Pretul tau trebuie totodata sa fie unul promotional fiindca,…romanii mai ales…cumpara doar la reducere…deci vrei sa le oferi clientilor tai o oferta de pret incat sa primeasca cireasa de pe tort care sa-i convinga sa actioneze acum.

Pasul 1 e complet, ai deja un produs sau un serviciu pe care l-ai ales…asta a fost cel mai important lucru…dar pasul 2 e cel putin la fel de important…fiindca acel produs nu se va vinde singur oricat de bun ar fi el…tocmai de asta, pasul 2 tine de promovare si marketing.

Categoric fara un produs sau un serviciu bine ales nu vei avea nicio sansa de plecare…dar odata ce treci de acel pas…pe departe cel mai crucial factor care poate sa determine succesul noii tale afaceri, este promovarea pe care o vei face.

Multi subestimeaza promovarea din spate…daca e vorba de un serviciu pe care il vand…spre exemplu serviciul ala de promovare pe tiktok de care am mentionat…un om obisnuit ar contacta prin email sau social media 10-15 potentiale companii sau afaceri cu care ar putea colabora si ar renunta.

Pe langa ca marketing-ul ar fi slab efectuat si ca i-ar lua o zi intreaga sa contacteze alea 15 companii…va fi depasit fara mila de catre un rechin, ca mine, care contacteaza 100 de companii intr-o singura ora, in fiecare zi…timp de 7 zile consecutiv.

In cazul unui produs in schimb…as baga cat mai rapid bani in reclame pe tiktok si facebook pentru a promova si a-mi da seama in maxim 48 de ore daca alegerea pe care am facut-o a fost intr-adevar una buna.

Practic obiectivul tau cu pasul 2 este sa iti validezi produsul sau serviciul ales CU CAT MAI PUTIN EFORT POSIBIL…INTR-UN MOD CAT MAI EFICIENT SI MAI RAPID POSIBIL INCAT SA VEZI DACA MERITA SA MISTI UN ALT DEGET SI SA MERGI MAI DEPARTE CU PASUL 3 SAU TREBUIE SA TRECI LA ALTCEVA.

Un alt factor crucial pentru pasul 2 ce tine de promovare…este marketing-ul…iar aici multi iar incurca lucrurile, fiindca nu cunosc diferenta…promovarea este efectiv actiunea propriu-zisa prin care promovezi un produs sau un serviciu, iar marketing-ul este metoda, unghiul, formula, strategia prin care pui totul in actiune.

Poate ca imi vei respecta sfaturile si nu vei subestima promovarea…dar degeaba daca marketing-ul tau e slab.

Pentru produse…iti sugerez sa te concentrez cat mai mult pe beneficiile emotionale care sunt oferite in mod indirect de catre acel produs. Daca vinzi gene magnetice…vrei sa arati in acele reclame pe care le testezi, in videoclipuri, cum e atat de simplu si rapid sa arati mai bine ca femeie fara sa cheltui sute de lei sau sa-ti bati capul cu saloane…vorbeste totodata despre cum alte femei iubesc si sunt innebunite dupa produsul asta…fiindca femeile isi doresc ce au alte femei si vor totodata sa le faca pe altele invidioase.

Daca e vorba de un serviciu…iti sugerez in cazul asta sa te concentrezi cat mai mult pe beneficiile practice pe care ii le poti aduce acelui client, acelei companii sau afaceri locale…mentioneaza de anumite cresteri in venit pe care le pot atinge cu ajutorul serviciului tau.

Rare sunt cazurile cand trebuie sa mergi pe emotional cu un serviciu…de obicei se intampla doar in cazul in care vinzi servicii catre persoane fizice…cum sunt planurile alimentare spre exemplu…acolo vrei sa combini emotionalul cu partea practica fiindca oamenii sunt MAI MULT SAU MAI PUTINI complexati de felul in care arata…dar vor, totodata, rezultate practice, concrete si intr-un timp cat mai scurt.

Sper ca exemplele oferite te-au ajutat fiindca au fost destul de multe…trecand la pasul 3 si ultimul totodata…acum trebuie sa te concentrezi doar pe a face cat mai multe vanzari…pe a scoate cat mai mult profit pe care il poti investi mai departe in detaliile de care mentionam la inceput si in imbunatatirea produsului sau a serviciului…sau chiar in scalarea afacerii.

Asta e efectiv cea mai buna formular pentru succes…mai intai iti creezi o oferta cu interes unic, apoi testezi intr-un mod cat mai eficient si rapid acel produs sau serviciu ales…iar daca observi ca functioneaza…ti-ai validat ideea si acum te concentrezi la maxim pe a face cat mai multe vanzari pentru a construi un buget cat mai mare cu care te poti juca.

Nimic mai simplu de atat…cele mai inteligente companii din lume asa isi testeaza ideile si conceptele noi, iar tu tocmai ce ai primit secretul asta complet gratuit pe youtube.

Nu sta sa pierzi timpul pe detalii…iti repet din nou asta…numele, logo ul, culorile, firma sau fara firma, ce contabil sa aleg, unde sa imi fac cont bancar….toate rahaturile astea nu au importanta la inceput.

Invata sa lansezi afaceri profitabile ca un RECHIN…creezi oferta, o testezi, functioneaza mergi mai departe…nu functioneaza treci la urmatoarea…maxim 48 de ore la dispozitie.

CE ITI RECOMAND SA FACI PENTRU A TE DEZVOLTA IN CONTINUARE:

Vezi mai multe videoclipuri despre cum sa faci bani, afaceri online, promovare, marketing, mindset si lifestyle la Andrei Valentin pe canal.

Profita de reducerea abonamentului in Gruparea Richest pentru a primi acces instant la mentori specializati in multiple domenii de facut bani online si pentru a beneficia de sustinere pas cu pas si strategii actualizate.

Vezi aici cati bani au generat absolventii Gruparii Richest in ultimele 30 de zile.

Alege domeniul, învață de la mentori, creează un venit online.

Trăiește-ti viață așa cum îți dorești.

Ai nevoie de mentori dacă vrei să ajungi acolo unde banii nu mai sunt o problemă.

Vrei să mergi undeva? Dai cu cardul și ai plecat. Se întâmplă ceva apropiaților? Un transfer bancar și rezolvi problema. Îți dorești ceva nou? Nu-ți vei mai goli contul bancar.

Banii oferă modalități ușoare la probleme multiple. Poți ajunge mai rapid în locuri, să ai un stil de viață mai ridicat, să conduci o mașină mai bună, să locuiești într-un apartament mai luxos.

Societatea te-a îndoctrinat să crezi că banii nu schimbă prea multe lucruri. Că nu rezolva probleme. MINCIUNI.

Banii îți pot oferi viața pe care mereu ți-ai dorit-o. Dar...ești dispus să înveți cum să îi faci?

Banii sunt oferiți în lume celor care dețin valoare. Celor care rezolvă probleme.

Gruparea RICHEST™ îți poate dechide orizontul către valoarea ta și problemele pe care le poți rezolva în societate pentru a fi răsplătit în BANI.

Încât să nu-ți mai faci griji niciodată.

VREAU SA INVAT